prev next

CO TO JEST PILATES I DLACZEGO WŁAŚNIE TĄ METODĘ ĆWICZEŃ WYBRAĆ?


     Prekursorem metody byl Joseph Pilates, który w latach 20-tych stworzył system ćwiczeń oparty na zapożyczeniach z tańca, baletu, jogi oraz ćwiczeń siłowych. Skupiając sie na rozluźnianiu, rozciąganiu i wzmacnianiu całego ciała w powiązaniu z odpowiednią techniką oddychania.

Powolne, wymagające wysokiej koncentracji ćwiczenia wykształcają mięśnie głebokie brzucha, tułowia i miednicy. Przyczyniają się do wyrobienia nawyku poprawnej postawy ciała, jak również ulepszają naszą równowagę.

Stajemy sie bardziej świadomi naszego ciała, jego siły i możliwości.

Na niezwykłość metody Pilatesa składa się także fakt iż, redukuje on poziom stresu i złego samopoczucia.

Pilates jest polecany przez lekarzy i fizjoterapeutów na całym świecie jako najbezpieczniejsza forma aktywności fizycznej.

Ćwiczyć może każdy, bez względu na poziom zaawansowania czy wieku.

Pilates jest odpowiedni dla osób starszych, osób z nadwagą, osób cierpiacych na bóle krzyża czy stawów, kobiet w ciąży i młodych matek, oraz jako ćwiczenia wspomagające dla sportowców.

Metoda cieszy sie niezykłą popularnością na całym świecie. 

O jej wysokiej efektywności przekonały się największe gwiazdy Hollywoodu, najlepsze modelki i sportowcy na świecie.

ODKRYJ MAGIĘ PILATESA I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!


prev next
Katarzyna Chamiola